Contact - Protestantse Gemeente Doetinchem

Kerkelijk Centrum de Wingerd

Deze vierplek is een open geloofsgemeenschap met de Bijbel als inspiratiebron, waarin ieder mens zich thuis mag voelen en waarbij gemeenteleden elkaar in alle aspecten van het Christen-zijn versterken, bemoedigen en mogen/kunnen aanspreken.

Onze vierplek verandert en inspireert tot geloofsverdieping en
kerk-zijn en draagt dat uit naar de samenleving. In het kader van verandering worden activiteiten ontwikkeld, waarbij aansluiting wordt gevonden met die (leeftijds)groepen die ze nu dreigt te verliezen. Daarnaast kunnen we elkaar inspireren door onze eigen identiteit kenbaar te maken en deze te delen in oecumenisch verband en met andere vierplekken.

In de kerkdiensten wordt altijd een kinderlied gezongen voor de kinderen naar de kindernevendienst gaan. Klik hier om de liedjes te bekijken en te beluisteren

Portfolio Category

Kerkelijk Centrum De Wingerd