Open labyrint

Als we in of rond de Slangenburgse kerk (de pleisterplaats wordt veel gebruikt) aanwezig zijn, vinden er vaak mooie ontmoetingen plaats met mensen die door het labyrint lopen of even op een van de bankjes bij de kerk zitten. Het labyrint is natuurlijk altijd open, maar als je het fijn vindt om tekst en uitleg te krijgen of een praatje te maken, dan is het wellicht een idee om deze zomer een keer naar de Slangenburgse kerk (IJzevoordseweg 35, Doetinchem) te komen. We zijn aanwezig en schenken thee en koffie op zondag 21 juli (van 14.00 – 16.00 uur), op zaterdag 3 en zondag 4 augustus (van 12.00 – 17.00 uur) en op zondag 11 augustus (van 14.00 – 16.00 uur). Van harte welkom!
Op 3 en 4 augustus is de kerk ook open vanwege de Kunst- en tuinenroute. Riek Bruggink exposeert dan in de kerk. Haar prachtige weefwerken kun je bewonderen.