21 sept: Andacht in de Catharinakerk

Op zaterdag 21 september, om 16.30 uur, wordt in de Catharinakerk de eerste Andacht van het nieuwe seizoen gehouden. Het thema is: ‘Hoop, vertrouwen, aandacht… Vrede!’ De muziek wordt verzorgd door Elske te Lindert (zang en piano) en Lineke Flokstra leest de teksten. De Andacht duurt drie kwartier.
In de drukte van het bestaan een moment van aandacht en rust, mooie muziek en inspirerende teksten.

Deze zaterdag is het ook de Internationale Dag van de Vrede. Bovendien is er momenteel een prachtige expositie te bekijken in de Catharinakerk met prenten van Kees de Kort uit de Kijkbijbel. Verschillende verhalen worden uitgebeeld en bij deze Andacht halen we één verhaal en één prent in het bijzonder naar voren: de regenboog uit het verhaal van Noach.

De kerkdeuren zijn open vanaf 16.15 uur. De toegang is gratis, een gift bij de uitgang wordt zeer gewaardeerd.